Tel: 0723.223.104

 

 

   Este la indemana sa cazi prada „dietelor minune” ce promit pierderea kilogramelor „peste noapte”, dar care nu fac altceva decat sa provoace dezechilibre majore organismului, atat fizice cat si psihice. Orice obiectiv trebuie planificat si gandit pe termen lung. Limitele sunt facute pentru a fi depasite, din acest motiv sunt Coach-ul tau in nutritie. Sunt aici pentru a te ajuta sa controlezi tu ce mananci si ce fel de alegeri culinare faci nu sa te lasi controlat de obiceiuri nesanatoase.

Atunci cand alegi sa mananci prajeli, dulciuri si patiserie alegi de fapt sa ii dai corpului tau reziduri, alegi sa devii mai putin sanatos si sa cantaresti mai mult decat normal.
Majoritatea persoanelor invoca dereglarile hormonale care te pot pricopsi cu un metabolism lent. Conform ultimelor studii efectuate dor 2% din populatie sufera de o asemenea afectiune. Restul populatiei de 98%, in special cei cu tendinte de supraponderabilitate duc viata sedentara si cu siguranta au o alimentatie haotica. In spatele acestor trairi se pot ascunde mult mai multe, de la probleme, griji, neimpliniri pana la frustrari. Provocarea este sa rezolvam aceste situatii de viata din acest motiv te sprijin din postura de Coach.

Principii alimentare corecte pentru un stil de viata sanatos :

• Nu sarii peste cele 3 mesele principale din timpul zilei si 1-2 gustari in functie de obiectivul dorit si tipul de activitate fizica efectuat. Mananca consistent la micul dejun (ou, legume, lactate, fructe), savureaza un pranz pe cinste (supe, carne, peste, salate) si nu omite o cina usoara pe baze de legume, servita cu 3 ore inainte de culcare.

• Cantitatea si calitatea alimentelor consumate te pot ajuta sa obtii un aport corect de vitamine si nutrienti.

• Evitarea rontaitului intre mese, a consumului de bauturi acidulate si alcoolice.

• Hidratarea zilnica este necesara pentru functionarea optima a organismului. Apa este principalul constituent al organismului uman. Incepe ziua cu un pahar de apa pe stomacul gol.

• Alege pentru prepararea alimentelor consumate metode cat mai corecte de gatire (la cuptor, fiert, tigaie), evitand total prajitul si gatitul cu uleiuri din abundenta.

• Nu uita sa faci miscare de 3-4 ori pe saptamana.

• Controleaza poftele –atata timp cat exista un program echilibrat si organizat de 3 mese principale si 1-2 gustari in fiecare zi, in mod normal poftele nu au ce sa caute in viata noastra.