Tel: 0723.223.104

 

Micile secrete ale siluetei ideale

 

 

                                            Gasesti mai jos mici secrete pentru un stil de viata sanatos !

 

Hai sa nu ne gandim “de maine incep dieta” pentru ca acest lucru presupune ca la un moment dat ea se va termina. Idea de baza este ca schimbarea obiceiurilor alimentare sa fie facuta PE VIATA. Acordati-va suficient timp, rabdare si organizare  ca noile obiceiuri sa faca parte din viata voastra, dintr-un stil de viata  sanatos. Schimbarea obiceiurilor alimentare nu trebuie privita ca un efort si ca un mod de a avea grija de dumneavostra pentru a fi in primul rand mai sanatosi apoi a arata mai bine si sa reusiti sa va gasiti zona de confort.

ORGANIZAREA este cheia succesului.

OBLIGATORIU introducem zilnic 3 mese principale la un interval de 4 ore si 1-2 gustari in functie de situatie si incercam sa nu sarim peste mese.

 In decursul zilei, organismul nostru utilizeaza alimentele mancate la micul dejum apoi pe cele consumate la pranz. Pe parcurcursul noptii, pentru a se reface, organismul va folosi doar alimente bine digerate in timpul zilei. Aceasta insemna ca ceea ce mancam seara este stocat de organism si de aici ajungem firesc la aparitia kilogramelor in plus.

Avand in vedere ca nu s-a trezit nimeni peste noapte cu kilograme in plus, este nerealist sa gandim ca ele vor diparea batand din palme. De exemplu, o restrictie calorica de numai 500 calorii/zi poate reprezenta 3500 calorii/saptamana,  adica 0,5-1 kg grasime pura pierduta fara efort.

 

Pentru o slabire rapida dar corecta in acelasi timp recomand sa te bazezi pe alimente naturale :

 

  • Legumele verzi : - broccoli, fasole verde, spanacul, mazarea, prazul, salatele, ardeiul verde, patrunjelul, dovlecelul, kale, apio,varza, urzici;
  • Fructele proaspete: -prefer sa consume fructele de sezon cum ar fi merele, citricele –portocale, mandarine, clementine, pomelo, dar nu excludem ananasul, mango, nuca de cocos , fructele de padure, perele ;
  • Quinoa, amarant, linte, bulgur, cus cus, fasole, hrisca, mei decorticat, naut, orez integral, negru, rosu sau brun, produse din konjac - iata ingrediente 100% naturale care îsi pot gasi locul în bucataria noastra pentru a gati sanatos, dietetic si nutritiv.
  • Sa nu uitam iaurturile naturale, kefirul, sana, iaurtul grecesc, branzica cottage, ricotta, mozzarella, urda noastra romaneasca;

 

 

Ne putem juca atat de frumos cu aceste alimente, putem trai sanatos si mai mult de atat putem pastra acest stil de viata pe un termen cat mai indelungat.

 

                                                                                                                                Alege sa traiesti si tu sanatos !

 

                                                                                                     

Nu exista comentarii pentru aceasta pagina.

Adauga comentariu





Intrebare de securitate:

Cate zile sunt intr-o saptamana (raspundeti in litere, de ex "sapte")